Hole In The Wall

カリフォルニア州サンノゼ在のソフトウェアエンジニア。

驚くべき事に、

ラップトップのハードディスクが故障して既に一ヶ月。”遅いハードディスクでもなんでも良いから早くもってこい!”と言っているにもかかわらずGateway、未だにハードディスク1個、私のオフィスに届けられないでいる。
こんなお馬鹿なサービスが世の中に存在する事自体奇跡である。そもそもサポートサービスとして"on-site support"というサービスを追加で購入したんだが、今まで一度たりともそこからコンタクトされた事はない。はっきり言ってこれは詐欺だ。今日のメールの文章:

I apologize for the inconvenience this has caused. My sincerest apology to all the issues that you went through. If I were in the same situation, I would have felt the same way. Gateway strives to provide quality product and service to its customers. We welcome comments and suggestions. Rest assured that these kinds of feedback are noted to help us improve our service. We appreciate your view and concern. I hope that we can regain your trust and confidence in our products and give us the opportunity to give you the quality service that you deserve.

こんな言い訳でお客が納得すると思っているんだとしたら大層おめでたい。こっちはこのおかげで仕事の生産性がメタメタになっているのに対し、かたやこんな駄文をコピペするだけで仕事完了と思いこんでいるGatewayがいる。う゛〜。
ここを呼んでいる方で、Gatewayを検討している人がいるとしたら心から忠告する。
絶対に買わない方が身のためです!
あんまり頭来たんで、Better Business Bureauに通報しておいた。